Monday, October 31, 2011

Just For U My Dear

Ku temukan dalam pencarian

Cinta sejati untuk hidupku

Kurang lebih yang seperti dia

Ku harap dalam cintaku


Ku tak mau menjanjikannya

Pasti bahagia bila denganku

Biar dia rasakan sendiri

Betapa gilanya cintaku...


Siti Marlyana Binti Mohd Yusof a.k.a Yaya. Sayang, Sweetheart, Darling, Buah Hati, Pengarang Jantung dan Bidadariku... Semuanya untuk kamu.. =)
Alhamdulillah, syukur sangat sayang hadir dalam hidup b sebagai teman, penyeri dan pendamping di kala susah, senang dan jatuh serta bangun.

Sayang tahu segalanya apa yang berlaku dalam hidup b di masa susah dan senang serta di masa jatuh dan bangun. B sangat menghargai kehadiran dan pertolongan sayang. Sayang sangat baik dan sempurna dimata, hati dan jiwa b. B doakan yang terbaik dalam kehidupan sayang serta b. Kita sudah berjanji untuk bersama walau apa pun terjadi, walau apa pun dugaan datang kerana inilah cinta terakhir kita.

Sayang...
Maafkan b sangat-sangat kalau selama kita bersama ini, b banyak menyakitkan hati serta menyusahkan sayang..
Semua yang berlaku adakala tidak disengajakan, b juga manusia. B tak lari dari melakukan kesilapan. "Nobody perfect" sayang.. B berjanji akan menjadi yang terbaik untuk sayang. B berjanji menghargai kehadiran sayang selama dan selagi hayat masih ada.

Sayang...
Kata dikota dan janji ditunaikan. B janji tunaikan janji b pada sayang dan pada semua orang iaitu tarikh 1/1/2012. Sayang tahu segalanya tentang tarikh tu kan sayangku.. Hehe! Wish me a good luck and the best yer sayang.. =)

Coretan hatiku dan jiwaku hanya untuk kamu sayangku Siti Marlyana Binti Mohd Yusof.
Dalam mengharungi kehidupan yang penuh warna warni, b yakin kita mampu mengharungi 1001 dugaan yang datang dan akan datang kepada kita untuk membuktikan kehebatan cinta suci kita. Thanks ALLAH S.W.T. because YOU give her to me. I really appreciate it. =).

hansjoe0711@yahoo.com