Saturday, August 7, 2010

KEMBALI PULANG

Argghhh.. Peritnya hidup atas segala yang berlaku...
Aku tak boleh hidup tanpa kau disisiku...
Aku dambakan kasih yang tulus ikhlas darimu...
Aku tetap nak kau balik pada aku sekarang dan untuk selamanya...
Hidup aku dah hancur dan jatuh tanpa kasih kau disisiku...

Sekarang baru aku tau betapa sakitnya erti perpisahan yang tak direlai...
Mata aku tak bisa pejam lagi...
Hati aku amat sakit dan kecewa...
Jiwa aku amat terseksa...
Inikah permainan dunia cinta...
Setiap orang akan cuba amik kesempatan dalam kesempitan orang lain..

YA ALLAH, ya tuhanku... Berikan lah aku petunjuk..
Buka dan lembutlah hati dia untuk aku..
Beri peluang terakhir untuk aku menebus segala kesilapan yang lalu...
Agar aku jadi yang amat terbaik untuknya..
Aku tak mungkin pergi dengan hati yang tenang tanpa dia disisiku untuk selamanya...
Aku nak membahagiakan dia untuk selamanya...
Itu sumpah aku atas diri aku.

Berikan aku masa, itulah ayat yang selalu keluar dari mulut kau..
Aku bukan mendesak kau untuk menerimaku...
Tapi aku tulus ikhlas mencintai dan menyayangi kau lebih dari orang lain yang cuba mengambil kau dari aku...
Itu yang aku rasakan dari hatiku yang tak pernah berhenti mencintaimu...

Sampai kapan sekalipun, aku tak mungkin berhenti mencintai kau untuk selamanya...
Memang aku tahu kau selalu bercakap, kau tak mungkin terima aku kembali atas kesilapan aku yang lalu...
Aku dah berubah untuk kau, sayang...
Ini peluang terakhir yang aku pinta dari kau, sayang...
Aku bersumpah atas diri aku sendiri yang aku takkan mensia-siakannya...

KEMBALI PULANG la kau padaku sayang..

Kekasih yang dulu hilang
Kini dia tlah kembali pulang
Akan ku bawa dia terbang
Damai bersama bintang

Kekasih yang dulu hilang
Kini dia tlah kembali pulang
Betapa senang ku dendangkan
Dan takkan ku lepaskan

-EnD-